Kişisel Verilerin Korunması Hukuku Nedir?

TÜKETİCİ – MESAFELİ SATIŞA KONU ÜRÜNLERE İLİŞKİN ŞİKAYET – HAKEM HEYETİNE BAŞVURU

…………….. BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NA

VE/VEYA

(4.570 TL altındaki alışverişler için)

……….

TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA

(4.570 ve 6.860 TL arası  alışverişler için)

……….VALİLİĞİ

TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA

(6.860 TL Üzeri Alışverişler İçin )

 

ŞİKAYET EDEN                  :………. ………………….. (TC Kimlik No: ……………..)

Adres: …………………………………….

ŞİKAYET EDİLEN              :……………………. …………………………

Adres: ……………………………………..

ŞİKAYET KONUSU            : Mesafeli satışa konu olan ürünün teslim edilmemesi, ürünün ayıplı olması, firma ve/veya ürün bilgilerinin eksik olması, doğru olmaması, cayma bildirim hakkının tanınmaması, cayma bildirim beyannamesine uyulmaması vb.

AÇIKLAMALAR             :

HUKUKİ NEDENLER  : 6502 Sayılı  Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, ve Her türlü yasal mevzuat

DELİLLER                            :  Fatura, ilan, reklam, sözleşme  (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Firma ile yapılan yazışmalar ve diğer deliller

SONUÇ VE İSTEK              : Yukarıda açıklanan nedenlerle; Mesafeli satışa konu olan ürünün teslim edilmemesi ve/veya ürünün ayıplı olması ve/veya firma ve/veya ürün bilgilerinin eksik olması ve/veya doğru olmaması ve/veya cayma bildirim hakkının tanınmaması ve/veya cayma bildirim beyannamesine uyulmaması nedeniyle Sözleşmeden dönmeye karar verilmesini tarafımca ödenen ….. bedelin tarafıma iadesini saygılarımla arz ve talep ederim.    …./ …./ 20..

Ad, Soyad,

                                                                                                                                     imza

[/column]

CategoryGenel
Yorum Yazın:

*

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Call Now Button
WhatsApp chat