Kişisel Verilerin Korunması Hukuku Nedir?

TÜKETİCİ – KAPIDAN SATIŞ FİRMASINI ŞİKAYET – SANAYİ VE TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜNE

…………… (il yazılacak) Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğü’ne

 

 

 

ŞİKAYET EDEN                      : Tüketicinin adı soyadı adresi

ŞİKAYET EDİLEN                   : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)

ŞİKAYET KONUSU                 : Kapıdan satış firması hakkında

AÇIKLAMALAR                                   :

  • …./…./20… tarihinde …saatinde kapıma gelen satıcılardan alışveriş yaptım. Yedi günlük cayma hakkımı iadeli taahhütlü posta / noter vasıtasıyla kullandım. Ancak söz konusu firma cayma hakkımı dikkate almayarak maddi ve manevi mağduriyetime neden olmuştur. ……….”

SONUÇ VE İSTEK                       : Söz konusu kapıdan satış firması cayma hakkımı kullanmama rağmen vermiş olduğu ürünü geri almamaktadır. Gerekli incelemenin yapılarak firma hakkında ceza-i işlem uygulanmasının saygılarımla arz ve talep ederim.

…./ …. 20..

Ad, Soyad,

                                                                                                                          imza

 

[/column]

CategoryGenel
Yorum Yazın:

*

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Call Now Button
WhatsApp chat