Satın alınan malın ayıplı çıkması dilekçesi
……………. VALİLİĞİ
TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA
ŞİKÂYET EDEN :
ŞİKÂYET EDİLEN :
ŞİKÂYET KONUSU : Satın alınan malın ayıplı çıkması
AÇIKLAMALAR :
1- …/…/… tarihinde …….. İletişim San. Tic. AŞ’den, Seri A, Sıra No: ……….. sayılı fatura ile “……” Marka “……” model ve “………… “IMEI numaralı cep telefonunu …….. YTL bedelle satın aldım.
2-Telefonumu aldıktan kısa bir süre sonra “ ………………………..………………….’’ mevcut olduğunu fark ettim. Belirttiğim arızaların giderilmesi amacıyla, …/…/… tarihinde satıcı firmaya, telefonun servise gönderilmesi amacıyla başvurdum.
3-Başvurumun sonucunda ekte sunduğum, ………… Telefon Onarım ve Tic. San. Ltd. şirketine ait, …/…/… tarihli tamir faturasında, telefona güncel yazılımın yüklenmek suretiyle arızanın giderildiği belirtilmiştir.
4-Telefonumun servisten dönmesinden sonra kullanmaya devam ettiğim de, yukarıdaki arızaların devam ettiğini fark ettim. Aynı şikâyetlerle, …/…/… tarihinde satıcı firmaya telefonu tamir edilmesi için tekrar başvurdum. Ancak Tamir şirketi tarafından, ………. telefonlarının şebeke performansını ölçen bir sistemle telefonumun kontrolü yapılmakla yetinilmiş, sonuçta gönderilen …/…/… tarihli, tamir faturasında telefonda hata olmadığı yönünde rapor düzenlenmiştir.
5- Tamir irsaliyelerinin aksine belirttiğim arızalar telefonda mevcut olması rağmen, servis belirttiğim arızaları giderilmemiş olup, telefonumda aynı arızalar halen mevcuttur.
DELİLLER : …………… İletişim San. Tic. A.Ş ait, …/…/… tarihli fatura, …/…/… tarihli tamir faturası, …/…/… tarihli tamir faturası.
HUKUKİ SEBEP : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve ilgili mevzuat.
SONUÇ VE İSTEM : Yukarıda açıklanan nedenlerle, ödenen bedelin iadesine karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. …/…/…