Sanığın Kendisine Görevi Gereği Verilen Kullanıcı Kodu Ve Şifre İle Sorgulama Yapması Verileri Hukuka Aykırı Olarak Verme Veya Ele Geçirme Suçunu Oluşturmaz

KURUMSAL EĞİTİM, DANIŞMANLIK VE DESTEĞİ HİZMETİ SÖZLEŞMESİ

KURUMSAL EĞİTİM, DANIŞMANLIK VE DESTEĞİ HİZMETİ SÖZLEŞMESİ

          Bu sözleşme ………. AKADEMİSİ EĞİTİM,DANIŞMANLIK,YAYINCILIK VE BİLİŞİM HİZMETLERİ LDT.ŞTİ ile ……………………………………………………………………………………………… arasında ………./……./20.. tarihinde tarafların serbest iradeleri ile aşağıda belirtilen şartlarla imzalanmıştır. Bu maddeden sonra ………. AKADEMİSİ EĞİTİM, DANIŞMANLIK, YAYINCILIK VE BİLİŞİM HİZMETLERİ LTD.ŞTİ  “………. Akademisi-Hizmet Sunan ” ,…………………………….. ……………………………………………………….. ise “Hizmet Alan” olarak anılacaktır.

            Madde 1-Taraflara İlişkin Bilgiler

            ………. Akademisinin (Hizmet Sunan)

Vergi No:

Adresi:

Tel/Faks:

Elektronik-posta adresi (varsa)        :

            Hizmet Alanın

Vergi No:

Adresi:

Tel/Faks:

Elektronik-posta adresi (varsa)         :

          Tarafların bu sözleşmede bildirdikleri ikametgahları kanuni ikamet kabul edilir. Taraflar ikametgah değişikliklerini bildirmediklerinde bu adrese yapılacak tebligatların şahıslarına yapıldığını kabul, beyan ve taahhüt ederler.

            Madde 2- İş Tanımı, Konusu ve Yapılma Yeri: Hizmet Alan Kurum’un ihtiyacına yönelik süreç ……….i, medikal muhasebe ciro korunması ve arttırıcı faaliyet danışmanlığı, satınalma danışmanlığı, insan kaynakları ……….i ve organizasyonel gelişim süreç ……….i, Pazarlama faaliyetleri süreç danışmanlığı, ………. danışmanlığı, medikal muhasebe ve hasta hizmetleri-hemşirelik hizmetleri-destek hizmetleri-kalite standartları oluşturma ve hizmet standartlarını arttırma eğitimlerinin verilmesi hizmetidir. İşin yapılma yeri …………….. ili ve ……………….

            Madde 3- Sözleşmenin süresi: İlk ödemenin yapılmasından sonra hizmet sunucusu Balıkesir’ e 3 gün içerisinde gidecek ve hizmetlerin ilk adımına başlanacaktır. Bundan sonra  6 ay (180 gün) süresince iş tanımında sayılan hizmetler sunulacaktır. Bu süre sonunda tarafların anlaşması halinde yeni belirlenecek ücret üzerinden talep edilecek hizmetler sunulmaya devam edilebilecektir.

            Madde 4- Hizmet Bedeli ve Ödeme Şekli: Toplam hizmet bedeli 70.000,00 TL+ stopajlı KDV dir. Ödeme aylık bazda (7 bin TLx10 ay), ilk taksit peşin olmak kaydıyla aşağıda belirtilen hesaba yapılacaktır. Ödemeler her ayın 3. haftası içerisinde olacaktır.

          Hizmet bedeli  ………………Bankası ……. …………. Şubesi ………………………Hesap Numarası …………………IBAN olan banka hesabına yatırılacaktır.

          Madde 5- Hizmet Sunanın Yükümlülükleri:

5.1. Hizmet Sunan, işe başlama tarihinden itibaren … takvim günü içinde, üstlenilen hizmet için ayrıntılı bir İş Programı düzenler ve hizmet alana sunar. İş Programlarında, hizmete ilişkin proje, rapor, teknik belgeler vb.nin hangi sıra ile, hangi tarihlerde verileceğinin/yapılacağının belirtilmesi gereklidir. Zorunlu hallerde İş Programında değişiklik yapılabilir.

5.2. Hizmet Sunan yaptığı hizmet sırasında mevzuata uygun davranacak ve hukuka aykırı yönlendirme talepleri yapılmayacaktır.

5.3. Hizmet sunanın göndereceği uzmanların yol masrafı ………. akademisine ait olacaktır.

5.4. Hizmet sunanın uzmalarınca verilen tavsiyelere hastane ……….i uymaz ise sağlanması beklenen faydanın sağlanamamasından sorumlu tutulamaz.

5.5. Hizmet sunucusu hastanede elde ettiği bilgileri rekabet yaratacak şekilde başka kurum ve kuruluşlarla hizmet alanın rızası olmadan paylaşamaz. Bu maddeye aykırılık halinde sözleşme bedelinin % 25′ i kadar tazminat ödenecektir.

5.6. Hizmet sunan ilk 2 ayda haftalık sonraki aylarda aylık raporlar sunarak hizmet alnanı hastanenin durumu ile ilgili bilgilendirme yapacaktır.

5.7. Yönetici pozisyonlarına alınacak elemanlarla ilgili görüş verilecek, gerekirse işe alınan personele işle ilgili eğitim verilecektir.

5.8. Verimliliği artırmak için personel yer değişikliği, personel çıkartılması tavsiye edilir ve hizmet alan buna uymaktan imtina ederse hizmet sunan sorumluluk kabul etmez.

5.9. Tıbbi cihaz ve sarf alımlarında verilen tavsiyelere hastane ……….inin uymamamsından sorumluluk akbul edilmez.

5.10. ………. Akademisi, Hizmet Alana verilecek olan eğitimlerde, eğitmen ve eğitim materyallerini hazır ve kullanılır olarak bulundurmayı kabul ve taahhüt eder. Hizmet Alanın alacağı eğitimler Hizmet Alan tarafından gösterilen yerde yapılacaktır. Buna göre eğitim salonu olarak gösterilen yerin ışıklandırılması, ısıtılması, soğutulması, projeksiyon makinesi ve projeksiyon perdesi gibi eğitim salonuna ait materyallerin organize edilmesi ve eğitimler boyunca kullanılmasının sağlanması, eğitim süresince eğitim salonunda bulunan tüm teknik materyallerin çalışır durumda tutulması Hizmet Alanın sorumluluğundadır.

5.11. Hizmet sunan işbu sözleşmedeki eğitim ve hizmetlerin sunulması için yeteri kadar danışman/uzman/eğitmen bulunduracaktır. Bu uzmanların aynı anda ve/veya sıra ile Balıkesir’ e gelmesi ve hizmet sunmasına yönelik plan ve program hizmet sunan tarafından yapılacaktır. Sözleşme süresinde iş programına uygun olarak hastane bünyesinde hizmet sunulacaktır.

5.12. Bu sözleşmenin yürütülmesinden sorumlu hizmet sunan şirket yetkilisi …………………… dir.

            Madde 6. Hizmet Alanın yükümlülükleri:

6.1. Belirlenen ücreti zamanında ödeyecektir.

6.2. Hizmet sunanın göndereceği uzmanlara kalacak yer sağlayacak ve bunun için ücret istemeyecektir.

6.3. Hizmet sunanın göndereceği uzmanlara öğle yemeği verecektir.

6.4. Hizmet sunanın göndereceği uzmanlara hastane içinde çalışma ortamı sağlanacaktır.

6.5. Hizmet sunanın göndereceği uzmanların iş programına uygun olarak hizmet sunmasına gerekli kolaylık gösterilecektir.

6.6. Hizmet sunanın verimli çalışabilmesi için gerekli evraklar ivedilikle temin edilecek ve incelemeye açılacaktır. Gerekli kolaylığın gösterilmesi için çalışan personele talimat verilecektir.

6.7. Bu sözleşmenin yürütülmesinden……sorumludur.

 

          Madde 7- Sözleşmede Değişiklik Yapılması: Sözleşme imzalandıktan sonra tarafalrın rızaları ile sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

            Madde 8- Sözleşme Kapsamında Yaptırılabilecek İlave İşler, İş Eksilişi: Sözleşme uygulanmaya başlamasından itibaren ilk 2 aydan sonra iş eksilişine gidilemez. İşbu sözleşmede sayılanlardan başka ilave hizmet talebi halinde ayrıca ücretlendirilecektir.

 

            Madde 9- Fesih Şartları ve Cezai Şart : Mücbir sebepler dışında sözleşmenin süresinden önce iptal edilmesi durumunda, sözleşme iptaline kadar oluşan taksit alacakları dışında sözleşme toplam tutarının %25’i cezai şart olarak hizmet veren firmaya ödenecektir. Hizmet sunucusu, geçerli bir sebep olmadan taahhüt ettiği hizmeti vermez ise geriye kalan aylara ilişkin hizmet bedelinin % 25′ ini ceza olarak ödeyecektir.

          Mücbir Sebepler: Taraflardan kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, tarafların bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi kaydıyla aşağıda belirtilen haller mücbir sebep olarak kabul edilir: a) Doğal afetler, b) Kanuni grev, c) Genel salgın hastalık, d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı, e) Taraflardan birinin iflasını açıklaması

            Madde 10- Gizlilik /Şahsi Haklar/Fikri Mülkiyet Haklarına İlişkin Şartlar:

10.1. Eğitim sırasında kullanılan dökümanların (soft veya hard copy) fikri mülkiyeti eğitimciye aittir. anck eğitim amacı ile kurum içinde kullanılabilir.

10.2. Eğitim sırasında çekilen foto, video vs.. tanıtım ve bilgilendirme amacı ile kullanılabilir. Eğitime katılan kişiler önceden buna izin vermiş kabul edilecektir.

10.3. İşbu sözleşme nedeniyle öğrenilebilecek ticari sırlar 3. kişilerle paylaşılmayacaktır.

 

            Madd11-Yetkili Mahkeme : İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğan uyuşmazlıklarda ……………… mahkemelerinin ve icra müdürlüklerinin yetkisi kabul edilmiştir.

          İş bu sözleşme …… maddeden ibaret olup 2 nüsha olarak tanzim edilmiş ve her iki taraf imza altına alınarak bir nüshası Hizmet Alana verilmiştir. ………../………………/201.

………. AKADEMİSİ  ADINA                                     Hizmet Alan Adına

Adı Soyadı :                                                          Adı Soyadı :

İmza        :                                                          İmza       :

Kaşe        :                                                          Kaşe        :