TÜKETİCİ – YETKİLİ SERVİSİN AZAMİ TAMİR SÜRESİNİ GEÇİRMESİ – HAKEM HEYETİNE BAŞVURU
…………….. BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NA
VE/VEYA
(4.570 TL altındaki alışverişler için)
……….
TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA
(4.570 ve 6.860 TL arası alışverişler için)
……….VALİLİĞİ
TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA
(6.860 TL Üzeri Alışverişler İçin )
| ŞİKAYET EDEN : | ………. ………………….. (TC Kimlik No: ……………..) Adres: ……………………………………. |
| ŞİKAYET EDİLEN : | ……………………. ………………………… Adres: …………………………………….. |
ŞİKAYET KONUSU : Yetkili servisin azami tamir süresini geçirmesi
AÇIKLAMALAR :
HUKUKİ NEDENLER : 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
DELİLLER : Fatura, Garanti Belgesi ve/veya (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Yetkili Servislerden alınan Fişler ve/veya Firma ile yapılan yazışmalar ve/veya diğer deliller
SONUÇ VE İSTEK : 1-Ayıplı malın arızasının 30 işgünü içerisinde giderilememesinden dolayı ayıplı malın tamiri tamamlayıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir malın tarafıma tahsis edilmesine,
VEYA
2-malın tamir süresinin 60 işgünü içerisinde giderilememesinden dolayı a) bedel iadesine b) ayıp oranında bedel indirimine c) yenisiyle ücretsiz değiştirilmesine
Karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.
AD, SOYAD
İmza
[/column]