BAKIM VE SERVİS SÖZLEŞMESİ

Bedensel Zarar Maddi Manevi Tazminat Dava Dilekçesi

BAKIM VE SERVİS SÖZLEŞMESİ

BAKIM VE SERVİS SÖZLEŞMESİ

Bakım ve Servis Sözleşmesi

  1. TARAFLAR
  • …. adresinde ikamet eden … bu sözleşmede “…” olarak anılacaktır,
  • … adresinde ikametgahı bulunan … bu sözleşmede “servis hizmetini alan” olarak anılacaktır.

Yukarıda bilgileri verilmiş olan “…” ve “servis hizmetini alan” iş bu sözleşmeyi karşılıklı olarak imzalamıştır.

  1. GENEL HÜKÜMLER

Sözleşme süresi sonunda tarafların karşılıklı olarak anlaşması ile sözleşme yenilenebilir.

Telefon, elektronik ortamda ya da başka bir şekilde … ‘a gönderilen bilgilerin gizli olmadığı, telif hakkı içermediği taraflarca kabul edilmiş sayılır.

Taraflardan herhangi biri … gün önceden diğer tarafa haber vermek koşuluyla sözleşmeyi iptal edebilir. Müşterinin veya … in sözleşmeyi iptal etmesi durumunda kullanılmayan süreye karşılık gelen bedel geri ödenir.

  1. BAKIM VE SERVİSİN KONUSU

Servis içeriği

Periyodik Bakım                 

Anlaşmanın ilk ayında ve 6. ayında birer defa kapsam dâhilindeki tüm donanıma periyodik bakım yapılacaktır.

Servis Türleri

 … Servislik Paket (…)

Ay içerisinde … kere ile sınırlı olacak şekilde sorun giderme servisi uygulanır. Mesai saatleri ve iş günleri içerisinde servis ve sınırsız çağrı merkezinden yararlanma hizmeti verilir.

Onarımın lüzumlu olduğu hallerde parça değişimi şart ise ücreti müşteri tarafından karşılanır. Ay içerisinde … adetten fazla servis verilmesi gerektiğinde limiti dışı ilk (…) servisten başlanarak her bir servis için garanti dışı ücretlendirme yapılır.

Standart Paket                     

Parça Hariç    : Ay içerisinde sınırsız müdahale ve sorun giderme servisi uygulanır. Normal mesai saatleri ve iş günleri içerisinde servis ve sınırsız çağrı merkezinden yararlanma hizmeti verilir. Onarımın gerektiği durumlarda parça değişimi şart ise ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Parça Dahil : Ay içerisinde sınırsız müdahale ve sorun giderme servisi uygulanır. Normal mesai saatleri ve iş günleri içerisinde servis verilir. Yine aynı süreler içerisinde sınırsız çağrı merkezinden yararlanma hizmeti vardır. Onarım durumunda parça değişimi gerekiyorsa ücreti … tarafından karşılanır.

Sınırsız Paket:

Ay içerisinde sınırsız müdahale ve sorun giderme amaçlı servisten oluşur. Günün tüm saatlerinde ve yılın tüm günlerinde servis verilir. Normal mesai saatleri ve çalışma günleri içerisinde sınırsız çağrı merkezinden yararlanma hizmeti vardır. Onarım durumunda parça değişimi gerekiyorsa ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Parça Dahil : Ay içerisinde sınırsız müdahale ve sorun giderme amaçlı servisten oluşur. Günün tüm saatlerinde ve yılın tüm günlerinde servis verilir. Normal mesai saatleri ve çalışma günleri içerisinde sınırsız çağrı merkezinden yararlanma hizmeti vardır. Onarım durumunda parça değişimi gerekiyorsa ücreti … tarafından karşılanır.

Müşteri bünyesinde Bilgi İşlem Personeli bulundurmakta ise bakım hizmeti ücretinden %10 indirim yapılacaktır.

Destek Servisi Sınırları: Bu sözleşme aşağıdaki koşullarda geçerlidir:

Servis ve bakım hizmeti belirtilen adreslerde verilecektir. Sistemin dizayn edildiği amaçlar doğrultusunda kullanılması halinde geçerlidir

Sözleşme kapsamındaki sistem veya sistemlerde oluşacak malzeme ve işçilik hatalarına karşı geçerlidir.

Kapsama giren ürünler:

 Bu sözleşmede “Sistem “olarak ifade edilen ürünler, masaüstü ve taşınabilir bilgisayarlar, sunucular, iş istasyonları ve çevre birimleri olup listesi ve kurulum adresleri belirtilmiştir.

İşletim sistemi, uygulama yazılımları ve diğer yazılımlar ile listede olmayan donanımlar bu anlaşma kapsamına girmezler.

Yedek Parçalar

Servis esnasında kullanılan yedek parçaların bedelleri,

  • Taraflar hizmetin konusunun “parça hariç” olarak anlaşmış ise Müşteri,
  • “Parça dahil” olarak anlaşmış ise … tarafından karşılanacaktır.
  • “Parça hariç” anlaşmalarda Müşteri isterse Yedek parça stoku bulundurma hakkını haizdir. Bu durumda yedek parçalar bu stoktan temin edilecektir, değişmesi gereken ve Müşteride bulunmayan yedek parçaları … temin edecek ve bedeli müşteriye tarafından karşılanacaktır..
  • “Parça dahil” anlaşmalarda sözleşmede belirtilen süre içerisinde … müşteriden herhangi bir bedel almadan arızalı parçayı değiştirmekle yükümlüdür.
  1. Çağrı Merkezi

Destek için arama: Servis desteği için… no.lu telefonu arayın. Çağrı merkezi tatil günleri hariç … günleri … arası hizmet vermektedir.

  1. Müşterinin Yükümlülükleri

 Servis ve destek hizmeti almak için aşağıdaki prosedüre uyulmalıdır.

Sözleşme bedeli sözleşme tarihinden itibaren … gün içinde ödenmelidir. … gün içinde ödenmeyen bedeller için aylık …  vade farkı tahakkuk ettirilir.

Müşteri çağrı merkezi hizmetinden yararlanacağı zaman sistem seri numarasını ve model ve model nosunu ve sistemin bulunduğu adres-lokasyon ile ilgili personeli hazır etmekle yükümlüdür.

  1. Sözleşmenin Süresi

İşbu sözleşme imza tarihinde yürülüğe girer ve yukarıda …  madde hükümleri saklı kalmak şartıyla yürürlükte kalır. Sözleşme süresi … yıldır. … maddeden oluşan işbu sözleşme imzası tarihinde geçerlilik kazanır. Tarafların yazılı mutabakatı dışında değiştirilemez. Devir veya temlik edilemez.

  1. İhtilaf halinde … Mahkeme ve İcra Daireleri yetkilidir. …/…/…

Ad Soyad                                                                                           Müşterinin

İmza                                                                                 Adı Soyadı – İmza

[/column]

guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Button
WhatsApp chat